teratak sufie

I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

05 April 2011

AMARAN KERAS! LEBIH KERAS DARI BATU.

Assalamualaikum semua~ ~ ~


INI ADALAH AMARAN KERAS! LEBIH KERAS DARI BATU!

(Ape kes la ni. Awal entry dah marah2. Cube senyum. Senyum itukan salah satu cara kite bersedekah. Malah boleh dapat pahala.) Baek incik blog~ ~ ~ Aku senyum sekarang.

^__________^

(Tu dia. Lebar nyew nye senyum. Okey. Sambung la cite tadi tu.) Okey2. Sebenarnya bukan nak bagi amaran. Tapi nak pesan cuma. (La~ ~ ~ Ape la. Wat suspen je la. Sukew suke sangat macam tu. Haish!) Ala~ ~ ~ Incik blog~ ~ ~ Jangan la marah. I just wanna make suprise. Jangan marah k. Nanti, malam karang balik dari test aku belanje ko mam eskim k. K k k? (Okey~ ~ ~)

Hari ni dengan esok aku ade group presentation kat cekolah. Matapelajaran Gas Storage and Reticulation. Tapi naseb beik group aku present esok. Dapat la aku nak concentrate untuk test II malam ni. Tapi esok malam aku ade test lagi. Siang tu sambung presentation yang tadi la plak.

Malam ni test II untuk matapelajaran Process Control and Instrumentation. Esok malam test II untuk Chemical Reaction Engineering II. Esok siang group presentation. Insya'Allah hujung minggu ni g camping untuk ko-q Trekking kat Gunung Arung, Johor. G hari jumaat ni. Balik hari ahad. Lupe nak bagitau, semester ni aku ambik ko-q. Tua2 macam ni baru nenek nak ambik ko-q. Ish, ish, ish~ ~ ~ 
Pas tu hari selasa ade test II Gas Storage and Reticulation plak. Adoi~ ~ ~ 

Urmmm... Macam mana ni~ ~ ~ 
Semoga Allah mempermudahkan urusan ku. Amin~ ~ ~ Abah dan mama, doakan kejayaan Memeng k.

Sepanjang ke'busy'an atau ketiadaan patik,
kepada yang tinggalkan tapak kaki kat tepi blog aku ni dan yang follow aku, insya'Allah kalau ada masa terluang aku akan jejaki tapak kaki korang dan follow balik k. Entry baru pon kurang juga kot.

Kepada cemua yang bersiar2 dan berjalan2 sambil menghirup udara segar mahupun yang berjoging kat blog aku yang tak seberapa ni aku ucapkan terima qaseh.


P/S: Doakan tuan teratak ni dalam perjuangan nyew nye k. Time qaseh. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas nya. Nanti korang mesti rindu gadis unggumerahjambu ni kan. Aku tau~ ~ ~ (Sambil letak tangan ke dada dan pandang ke atas.) Hehe~ Jangan marah~ Aku kan suke bergurau senda. Mudah mudahan dapat mengeratkan silaturahim antara kitew kite semua. Insya'Allah. Rasa dah macam ustazah la plak aku ni. Ngeee~ ~ ~





Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

No comments:

Post a Comment

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^