teratak sufie

My photo
I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

16 August 2011

ku pinang kau dengan lafaz kalimah yang Maha Esa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera~

ku pinang kau dengan lafaz kalimah yang Maha Esa


Kepada dia, terima qaseh kerana menjadi yang terakhir untuk diri ini.



.

.

.


Tet!!!

Sila marah pemilik teratak burok ini. Sabor je la kan. Kite bakor je~ ~ ~

Amboi~ ~ ~ Jangan la macam tu~ ~ ~ Nanti SY nanges laju2.

Niat hati ini hanya nak cite pasal lagu yang di nyanyikan Fasha nak Sandar Pasha (Ungu) feat Rosak Rossa. Tajuk lagu tersebut Ku Pinang Kau Dengan Bismillah.

Jom, jom, jom. Jom Heboh review lirik lagu ni.


Ku Pinang Kau Dengan Bismillah
Pasha (Ungu) feat Rossa

Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untuk ku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jikaku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan
Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untuk ku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah


Nak lebih real lagi??? Jom la kite tengok video klip lagu sedap ni.











Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

11 August 2011

kesian ABAH kene buat macam tu T_T

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alhamdulillah~
Kini telah masuk hari keempat di minggu kedua bulan ramadhan dan umat islam berpuasa.
Minggu kedua menjengah bermulalah fasa pengampunan.

Lepas berbuka dengan kami dan solat maghrib, abah akan bergerak ke rumah keduanya yang tak jaoh dari rumah kami. Ni bulan puasa, kalau hari biasa nak dekat2 maghrib tu Abah dah pegi dah.

Macam tu la abah. Abah akan ditemani adik bongsu SY. Iaitu adik SY yang kedua.

Jangan salah faham. Abah pergi surau sebenarnya. Tu la rumah kedua Abah.

Entah hari keberapa puasa, malam tu Abah balik rumah lepas terawih Abah mengalami tragedi.

Aduyai~ ~ ~ Ape la diorang ni. Sanggup buat macam tu dengan Abah.

SY pon cadangkan suruh Abah buat macam dalam pixa kat bawah ni. SY suruh Abah pilih mana2 yang Abah rasa nak buat.


Atau~ ~ ~


Satu rumah gelak dengan cadangan SY.

Kes macam ni bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah banyak kali terjadi~ ~ ~ 
(Macam kenal je ayat tu. Hoho~ Yup! Lirik lagu sepah dalam maharaja lawak.)

Solat jumaat pon macam tu juga. Aduyai~ ~ ~ Mungkin dengan cara dalam pixa tu boleh mengatasi masalah tersebut. Ngeee~









Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

03 August 2011

Dia datang Lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera~


Dengan ini SY mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa. Semoga dengan kedatangan bulan ramadhan memberi seribu rahmat buat kita semua. Amin~


Dengan ingatan tulus ikhlas daripada Sufinah Yussof, keluarga dan !little lady purplepink!