teratak sufie

My photo
I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

11 August 2011

kesian ABAH kene buat macam tu T_T

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alhamdulillah~
Kini telah masuk hari keempat di minggu kedua bulan ramadhan dan umat islam berpuasa.
Minggu kedua menjengah bermulalah fasa pengampunan.

Lepas berbuka dengan kami dan solat maghrib, abah akan bergerak ke rumah keduanya yang tak jaoh dari rumah kami. Ni bulan puasa, kalau hari biasa nak dekat2 maghrib tu Abah dah pegi dah.

Macam tu la abah. Abah akan ditemani adik bongsu SY. Iaitu adik SY yang kedua.

Jangan salah faham. Abah pergi surau sebenarnya. Tu la rumah kedua Abah.

Entah hari keberapa puasa, malam tu Abah balik rumah lepas terawih Abah mengalami tragedi.

Aduyai~ ~ ~ Ape la diorang ni. Sanggup buat macam tu dengan Abah.

SY pon cadangkan suruh Abah buat macam dalam pixa kat bawah ni. SY suruh Abah pilih mana2 yang Abah rasa nak buat.


Atau~ ~ ~


Satu rumah gelak dengan cadangan SY.

Kes macam ni bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah banyak kali terjadi~ ~ ~ 
(Macam kenal je ayat tu. Hoho~ Yup! Lirik lagu sepah dalam maharaja lawak.)

Solat jumaat pon macam tu juga. Aduyai~ ~ ~ Mungkin dengan cara dalam pixa tu boleh mengatasi masalah tersebut. Ngeee~









Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

5 comments:

  1. kdg2 org lain yg hlg selipar akn hentam pakai mana2 selipar yg ada so nampak mcm ada yg sengaja curi padahal depa hentam pakai ja..sian abh sy kan.saya dulu penah kena.blk umah berkaki aym ats tar..haha kenangan btl.

    ReplyDelete
  2. blogwalking =) hehe comelnya kalau duk mangga selipar mcm tu huhu. anyway, nice blog =D

    ReplyDelete

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^