teratak sufie

I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

26 March 2011

PANIC tym family outing

Assalamualaikum semua~ ~ ~ ^ ^
.
Dah lama nk buat entry pasal panic ni. Tapi asyik terbantut je keinginan tu. Tunggu gambo kat budak lelaki. Tapi sampai ke hari ini pun aku tak dapat lagi gambo2 tu dari diorang. Takpe la, gune gambo yang ade ni je la. (Gambo? Ape kene mengena panic dengan gambo?)
.
.
.
.
.
Ops! Sila jangan marah. Sebenar nya picnic. Ngeee~
.
.
.
.
.

Ni la air terjun Panching, Pahang yang aku g dengan budak kelas aku. Tarikh kejadian dah lama dah. 10hb March 2011. Tapi aku nak kongsi juga dengan korang kenagan aku di bumi Pahang ni. Tapi tarikh tu still juga masih dalam tahun ni, kan2. Masih juga still dalam bulan March, kan2. Dah masuk 4 tahun aku kat tanah Pahang ni, ni la kali pertama aku g air terjun kat sini. Kawan2 aku entah brapa ribu kali dah g. (Ermmm, nampak sangat nipu nye~ ~ ~) Tengok, pengaruh movie Hantu Kak Limah Balik Rumah lagi. Takde la sampai ribu kali kawan2 aku g. Hehe~ ~ ~ Tapi kira banyak kali juga la mereka g air terjun ni.
.
.
.

Ni pihak yang bertanggungjawab membawa aku ketika hari kejadian. Hehe~ Driver nya Keiri dan Co-Driver adalah Roti. Mereka juga merangkap bonzer aku. Haha~ ~ ~ Takde la. Tym hari kejadian, aku ade kelas. Ambik subjek tambahan dengan junior. Budak2 kelas aku semua dah g awal dah. Aku plak kelas kol 10 smpi kol 12. Keiri dengan Roti pula Reasearch Assistance untuk lecturer entah mana satu aku pun tak ingat tapi pagi tu diorang g lab. So kami bertiga datang lewat. Hehe~
.
.
.
Tym aku sampai, kelihatan roommate aku tengah terhibur memancing ikan. Comel nye mereka terhibur kan2. 



Tapi kelihatan ade ikan besar yang terdampar di atas batu itu yea~ ~ ~
.
.
.
Cuba teka ni sape. Ape? Owh... Ni adalah aku. Haha~ Sudah tentu la jawapan korang salah blake. Kat bawah ni ialah tuan punya teratak blog ni. (Jadi? Ape la beza nya?) Weee~ Jangan marah~ ~ ~ Lari laju2. 

.
.
.

Ni salah sorang photographer merangkap roommate aku. Memang sangat2 berbakat besar.
.
.
.

Ni roommate aku. Sorang lagi dah turun ke laut air terjun. Bermandi manda. Setelah mencari menggunakan tropong sakti, akher nya beliau di jumpai. Yang berada dalam kotak merah itu la beliau yea~

.
.
.
Puas mandi, posing plak. Puas posing, mandi plak. Puas mandi, posing lagi. Puas posing, mandi lagi. Dan begitu la seterusnya yea~ ~ ~ Eh! Lupe, mamam. Ngeee~ ~ ~ Kitorang wat BBQ.



.
.
.
Kira2 kol 6 petang macam tu kitorang pun balik la. Pak Cik Ranger pun dah datang sebab nak ingat kan masa untuk air terjun tu buka dah tamat... Selamat tinggal Panching~ ~ ~ 
Panjang umur, inya'Allah kite jumpe lagi k. ^ ^




Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

4 comments:

  1. hahahhaaha..memancing ikan besarkat atas batu...lawak je..mesti sedap dipanggang tu..wahh..bestnye dpt mandi air terjun..huhu...

    ReplyDelete
  2. haha~ besar, besar, besar.
    dah lama tak mandi air terjun.

    ReplyDelete

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^