teratak sufie

I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

23 February 2011

imajin aku TV mu

Tadi aku g test 1 Process Control Instrumentation. Lepas test, dapat la aku menulis lagi kat blog ni. Walaupun sebenar nya jiwa aku ni sangat2 terpanggil untuk post somethin' kat blog ni semalam. Aduhai ~ ~ ~ Terseksa nya jiwa dan raga caye ni. Hukhuk! Tapi khamis ni ade test 1 Chemical Reaction Engineering II la plak. Urmmm~ Sabor je la. Malam ni nak ubati kerinduan kat blog. Hahahahahahahahahahaha~

Ermmm ~ ~ ~ Korang tau tak lagu OAG yang tajuk die Permaisuriku? Aku suka lagu ni. Lagu ni unik. Dolu-dolu masa tym skolah menengah, subjek Bahasa Melayu kan ade bahagian komsas. Ade 1 istilah tu khas dalam part gaya bahasa nama die metafora. Hah! Melambang kn sesuatu dengan berlebih-lebihan. Gaya bahasa ni slalu muncul dalam puisi atau syair. Dulu tym skolah menengah, gaya bahasa yang nama nya pelik2, 1 tu je la yang aku ingat. Gaya bahasa Metafora. Ok. Berbalik kepada cerita td, yang lagu OAG-Permaisuriku. Jom kite review lirik lagu ni jom.


OAG - Permaisuriku

Imajin aku TV mu
Transmisionku terbit untukmu
Dramaku produk khas siaranmu
Trans-sonet gelora satelit chinta

Imajin aku Radio mu
Internissionku orbit untukmu
Iramaku orbit khas hiburanmu
Inter-planet kejora ke Marikh asmara

Wo'o'oo

Permaisuri rumahku
Permaisuri radarku
Permaisuri syurgaku
Wo'o'oo
Yang teristimewa

Imajin aku VJ mu
Transvisiku terbitan untukmu
Karaktorku ilham khas pedomanmu
Trans-fonik gelora satelit chinta

Imajin aku DJ mu
Intervisiku orbit untukmu
Metaforku iltizam khas buatmu
Inter-sonik kejora ke Marikh asmara

Wo'o'oo

Drama korea, Secret Garden

Best kan baca lirik die. Kalau korang nak dengar lagu ni, cuba try tngk kat youtube. Nak letak kat sini tapi internet dah tak ok la plak. Sebelum ni boleh je kalau nak buka youtube, tapi entah sejak internet ni kejap adew kejap takde trus tak boleh nak buka. Macam ni la kejadian internet kat cekolah ni kalau penyakit die dah lama tak datang. Sabor je la~ Huhu~


No comments:

Post a Comment

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^