teratak sufie

My photo
I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

26 April 2013

aku telah DILAMAR

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Salam penghulu hari

entry kali ni tak ada gambo

tet

titik

macam garang je bunyi nye kan

maafkan SY kalau itu berbaur garang

sebenarnya tak tahu nak tampal gambo ape

tak apa la

sekali skala tak ada gambo

bukannya slalu
(ye la tu. . .)

nak kongsi ni

pengisian d kala malam bulan mengambang Jumaat

ingatkan nak edit bubuh masuk dalam gambar

tapi macam ni pon tak ape la kan

^_^

Aku telah dilamar malaikat maut
Aku bakal bernikah dengan kematian
Aku bercerai dengan dunia yang aku kejar
Maharku adalah nazak dan kain kafan
Pelaminku diwangikan dengan gaharu cendana
Disitu aku akan diarak dengan laungan azan
Berakhadkan talkin
Berwalikan liang lahad
Bersaksikan nisan
Dan malam pertamaku diserikan dengan Munkar Nakir

P/s: Ya Allah, sesungguhnya yang paling jauh dengan hamba Mu ini adalah masa lalu. Dan yang paling dekat adalah kematian.

P/s: Selamat menunaikan solat Jumaat muslimin sekalian. . .

PRAY FOR GAZA
SAVE GAZA AND FREE 
PALESTINE

12 comments:

  1. Replies
    1. haha~ cali kitak mad. yup. jeng jeng jeng. . .

      Delete
  2. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum,

    sungguh dalam makna yang tersurat dan tersirat..

    ReplyDelete
  4. wow ! ada maksud dibalik kata lamaran hehe....

    alang2 da dtg sini, nk jemput u join GA ni

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/04/special-giveaway-from-sabah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. bermaksud d situ. ^^
      terima qaseh jemput SY~

      Delete

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^