teratak sufie

My photo
I'm not short. My height is just cute. I'm not special, I'm just limited edition. Small girl with a big heart. I adore purple as much as I love pink.

Why me?

ring ding dong, ring ding dong, ring digiding digiding, ding ding
Jemput-jemput. Jemput masuk.

23 December 2011

yup! aku MARAH!

Assalamualaikum dan salam penghulu hari semua~ ^ ^

SY ingin berkongsi sedikit d pagi jumaat ini.

Sah2 la yang ni bukan SY okey~ Kalau tak, masakan SY pandai mengetik ngetik encik lappy. Hoho~

Jika ingin tahu akhlak sebenar seseorang, lihat la ketika dia sangat marah.
Jika ingin melihat kehebatan akhlak nya, lihat la dia ketika berurusan dengan orang yamg mencerca dan membenci nya.
Jika ingin lihat keadilan minda nya dan kebaikan pola pemikiran nya, lihat la cara dia berbincang dengan orang yang pandangan berbeza dengan nya.
(kata2 dari Ustaz Zaharuddin)

^_^

????? Apekah salah saya?????










Terima Qaseh atas klik yang korang sumbang kan pada pixa ni:

16 comments:

  1. kalau camtu sila jgn lihat saya marah haha..

    ReplyDelete
  2. @zOeY zAu YaH
    ??? okey la~~~ fine, fine, fine! but, kalau zoey marah, may i be ur cooling agent??? hehe~

    ReplyDelete
  3. huhuhu kucing mrh tu comel mcm awk :)

    ReplyDelete
  4. kucing tu marah nampak tp still look kiyut hehehhe

    ReplyDelete
  5. @sumaiyah mokhtar
    ape??? jangan cakap macam tu. SY takut nanti ade yang terbunuh. sebab SY tak comel pun. huhu~

    ReplyDelete
  6. @Aleeya (Yaya)
    ha'ah. tu la pasal. tak jadi muke marah bila tengok. kiut je. bukan takut, tapi rasa nak gelak ade la. huhu~

    ReplyDelete
  7. @khairul
    tak marah kat sape2 pon. cuma nak kongsi. ^^

    ReplyDelete
  8. betul betul betul....saye stuju..over plak..hehe

    ReplyDelete
  9. hahahahha kucing yang marah tu tak boleh blah..kui33~ do follow my blog gurl =)

    ReplyDelete
  10. kucin tu comel, hehe.

    # http://yusmahanie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Karang dengan minda, jatuh ke hati hingga mengalir di jarimu.
Tulis cantik2 dan share la dengan SY k. ^^